(4,9m dł x 2,20m szer x 2,30m wys.)
Miejsca paletowe: 8 - 12
Doświadczony kierowca (minimum poł roku doświadczenia) znający conajmniej podstawowo jeden język obcy (DE lub EN)
Opcjonalnie: Podnoszony dach oraz 2 do 4 pustych palet
GPS 24/h
Ciągłość pracy to podstawa. Aby ją zapewnić, ładunki wyszukuję dzień wcześniej, na kliku największych giełdach transportowych (Timocom, Trans...) oraz opieram się na mailingu od już poznanych i sprawdzonych kontrahentów. Każdy podjęte zlecenie transportowe wystawiane jest bezpośrednio na przewoźnika, co gwarantuje transparentność mojej pracy od samego początku.
Klika słów o tym jak wyglada standardowy dzień pracy
Rozładunki i załadunki odbywają się zazwyczaj w godzinach 8:00/16:00, za pomocą odpowiedniego sprzętu (wózek widłowy, podnośnik hydrauliczny). Rzadziej i w porozumieniu z kierowcą, zdarzają się za/rozładunki ręczne.
- rozładunek towaru z dnia poprzedniego, zazwyczaj od 8:00
- później krótki ładunek ekspresowy, zazwyczaj 200 do 300 km
- później drugi ładunek z rozładunkiem na następny dzień. Okolo 300 do 400km
Dzięki takiemu układowi pracy, kierowca ma czas na pierwszy większy odpoczynek po załadowaniu towaru drugiego ładunku, czyli około 15:00/16:00. Pozostałe km do zrobienia do końca dnia, zazwyczaj 300 do 400km. Bywa więcej (rzadko ale bywa), ale bywa tez mniej (to się zdarza zdecydowanie najrzadziej, ale też się zdarza). Dlatego określam średnią ilość km w odstępach tygodniowych. Średnio dziennie kierowca w takim trybie przejeżdża miedzy 500 a 700km. Średnio tygodniowo, wychodzi około 3000km. Dzięki temu kierowca codziennie ma czas na sen w nocy, a nie w dzień. Ma czas na obiad w dzień, a nie w nocy i nie jest goniony jak na trasach na Włochy lub Hiszpanie. Kolejna z pozoru drobna różnica, ale w dobie braku kierowców, każdy plus warto zaznaczać.
Średnia dniówka auta to około 250 do 350euro (bywa więcej, ale trzymajmy się standardowego dnia). Cały wyjazd to średnia na poziomie minimum 0,43 euro z każdego km. Oczywiście bywa więcej, i z takim założeniem podchodzę do tematu. Całość kilometrów z trasy, czyli od wyjazdu z bazy do powrotu na bazę, są wliczane do trasy. Opieram się na mapach google i to wg nich liczę km. Tutaj znowu warto zaznaczyć że dzięki temu ze jeździmy w zdecydowanej większości po Niemczech, to 90% trasy to km autostradowe. Kolejny mały „duży” szczegół który robi różnicę.
Kierowca na koniec każdego dnia dostaje odemnie informacje o tym co robi jutro. Dzieki temu ma czas zeby sie przygotowac do pracy i rozplanowac dzień
Sms, który dostaje, zawiera zawsze komplet informacji poukładanych w kolejności jej wykonywania. Kompletne adresy załadunków i rozładunków, wraz z ewentualnymi wskazówkami dojazdu. Kompletą informacja o ilości, wymiarach i wadze towaru. Na końcu smsa kierowca znajduje wyszczególnione wszystkie kilometry, przewidziane na trasę, od punktu do punktu wraz z ich przebiegiem, żeby wykluczyć pomyłki i różnice.
W ostatnim dniu wyjazdu auta, po załadowaniu ostatniego ładunku, przewoźnik otrzymuje komplet zleceń transportowych z obecnej trasy, Dołączam również arkusz kalkulacyjny z przejrzystym zestawieniem całej trasy zawierającym wszystkie informacje. Każdy km przejechany przez auto jest też przedstawiony w arkuszu wraz z linkami do map internetowych google. Dzięki temu można łatwo ustalić skąd wzięły się km. Dodatkowo arkusz zawiera informacje o klientach zlecających, wraz z ich adresami oraz instrukcjami dotyczącymi wystawiania faktur i ich wysyłki.
Nie jesteś uzależniony od jednego płatnika! Nie opierasz się na płatnościach tylko od jednej spedycji! Każdy ładunek zleca inna firma.
Serdecznie zapraszam do współpracy
Zadzwoń +48 501 510 483
napisz: maciej@dispo.pl